STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU
jesteś marką
Napisany przez: Administrator

Promocja książki „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”.

UDOSTĘPNIJ

Jak skutecznie zbudować zaufanie do siebie jako wartościowego człowieka, wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera czy unikatowego, niezastąpionego eksperta wysokiej reputacji? Jak budować sukces dzięki temu, co stanowi nasze naturalne i unikatowe cechy, których potrzebują inni, bez potrzeby kreowania się na kogoś innego?

28 kwietnia w Pure Sky Club odbyła się promocja książki „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” autorstwa przyjaciółki naszego stowarzyszenia – Joanny Malinowskiej-Parzydło. Joanna to nietuzinkowa osoba. Promotor kapitału reputacji i kodeksu etycznego w biznesie. Niezwykła i wartościowa postać. Warto poznać Joannę poprzez jej publikację. A już w październiku, w siedzibie Microsoft Polska, Joanna poprowadzi warsztat pt. „Marka kobiecego przywództwa. Autorytet zbudowany na silnym fundamencie”. Będzie też okazja do rozmowy z autorką.

Sięgnij po książkę i od razu zacznij pracę nad swoją marką: http://bit.ly/książka_jesteś_marką

Chcesz porozmawiać? Zajrzyj na fanpage autorki https://www.facebook .com/malinowskaparzydlo  i na bloga: http://jestesmarka.pl  

Tymczasem ogłaszamy konkurs, którego nagrodą jest książka „Jesteś marką”. Dla osoby, która na adres mailtws@technologiawspodnicy.pl przyśle najciekawsze rozwinięcie zdania – Moja marka osobista… otrzyma egzemplarz z podpisem autorki oraz miejsce VIP podczas październikowego warsztatu. Konkurs trwa do 20 maja 2015 – zapraszamy!

Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

UDOSTĘPNIJ

KATEGORIA: Fotorelacje

AUTORZY POSTÓW

  • Administrator

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze commenta, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, twój komentarz został zapisany poprawnie.